duminică, 11 decembrie 2011

Top 10 carti pentru elevii claselor a IX-a

  1. "Maitreyi", Mircea Eliade
  2. "Domnisoara Christina", Idem
  3. "Romanul adolescentului miop", Idem
  4. "Nunta in cer", Idem
  5. "Corespondenta inedita dintre Mihai Eminescu si Veronica Micle"
  6. "Romeo si Julieta", William Shakespeare
  7. "Mara", Ioan Slavici
  8. "Enigma Otiliei, George Calinescu
  9. "Jane Eyre", Charlotte Bronte
  10. "De veghe in lanul de secara", J.D.Salinger
         Am ales aceste carti, deoarece, majoritatea lor au ca tema iubirea si aceasta este varsta la care adolescentii viseaza la iubirea ideala. Aceste carti reprezinta o sinteza a literaturii romane si universale.
        Consider ca elevii claselor a IX-a ar citi acest top, deoarece ei au nevoie de indrumare, fiind la inceput de drum pentru a-si forma preferintele in alegerea unei carti. 
        Sunt sigura ca au nevoie de aceste carti, deoarece, cand am fost in clasa a IX-a, o mare parte din ele mi-au fost recomandate, le-am citit si mi-au fost de mare folos dezvoltarea mea spirituala.
        Asadar, recomand cu mare placere aceste carti si sper ca cei de clasa a IX-a le vor citi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu